nekonecno
dagy
To jsem tak moc zavisla?Uz nechci brat,chci se na to vy....,mela jsem jet za super kamosem co nefetuje a je mi s nim celkem fajn. Ale volal jinej kamos,ze vecer bude pecko,at se stavim.Zaclo mi byt spatne,super kamose jsem odlozila na neurcito a chystam se za tim typkem co vari. A to i pres to,ze pernik nechci,nedela mi dobre a pritomnost toho typa mi dela jeste hur.Da se rict,ze nenavidim ty stavy a presto do toho jdu....Proc? Nedokazu uz posoudit co je pro me nejlepsi?Ridit se tim co opravdu chci?Droga mnou manipuluje,ridi muj zivot,rozhoduje za me..To je zavislost?Nepotrebuju to.Ani psychicky to nepotrebuju,spis naopak,protoze na piku mi je psych.mnohem hur. Jsem strasne unavena,sla bych nejradsi spat,ale nepujdu,droga to nedovoli.....Leceni nepomohlo,zadny terapeuti,psychiatri,proste nikdo,je to jen na me..A ja jsem vlastne ta droga a ta droga jsem ja.Je to nekonecny

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli to nepotřebujete, tak jeďte za super kámošem co nebere. Třeba vám tam něco blikne a pomůže vám to, abyste dala piku vale. A třeba vám s tím kamošem bude fajn. A třeba potom fajn vám přijde, že ty drogy jsou hloupost a stála byste o to, aby vám bylo fajn častěji. A to může být důvod, proč s tím seknete. Protože bez tohohle důvodu s velkým D to fakt nejde. Jen je potřeba ten důvod hledat, pokud chcete něco změnit. A to asi chcete, neboť jinak byste nepsala a o kámoších, co neberou vůbec neuvažovala. Jestli se rozhodnete jet, tak napište. Možná vám můžeme s odvykáním trochu pomoct. No a kdyby se ukázalo, že to piko přece jen potřebujete tak, že je vám všechno ostatní jedno a jela jste na var, tak pak taky napište. Držím palce. :-) P.s. Závislá myslím jste a máte pravdu je to na vás. Tak zkuste něco jinýho než ten var. Třeba jen projednou. :-)