Experiment
Bear
Zdravim. Kamos ma sklerozu multiplex ma 30 rokov a asi 3 roky huli. Zazil som ho agresivneho a o 5 minut si nepamatal ze bol...Chce skusit LSD ale moze si ublizit. Co konkretne mu na to povedat aby som ho od toho odhovoril. Viem ze drogy prehlbuju psych.problemy a jemu to nechyba. DIK

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejsem si jistý, jestli existuje něco, co kamarádovi můžete říci, abyste mu experiment rozmluvil. Myslím, že vzhledem k jeho nemoci je to těžké a tohle je prostředek, jak se s tím vyrovnat. Ono koneckonců, ty halucinogeny by mu v tom mohly pomoci se s nemocí nějak vypořádat. Existuje však také varianta, že to zkomplikujou. V žádném případě nechci jejich užívání nějak schvalovat, nebo omlouvat, jen se snažím vysvětlit proč je kamarád užívá a proč mu experiment budete obtížně rozmlouvat. Jinak žádné specifické argumenty, které by hovořili proti neznám. Kromě těch obecných. které platí pro užití silných halucinogenů: - důkladná příprava - dobrý set a setting - průvodce, který neuteče, když se situace zkomplikuje Dodržení výše zmíněného bych vzhledem k nemoci považoval za zcela zásadní. A samozřejmě dobré doporučení je - drogy nebrat. Vyrovnání se s osudem se dá dosáhnout i nedrogovými prostředky.