život po smahu...normální??
EnOrM
...bral jsem 3 roky perník a teď jsme nevim jestli díkyněkomu ale každopádně 8 měsíců čistej..začínam mít občas pocit že teď přišla chvíle kdy se to třeba změní,nebudu cejtit jen něco jako otupělý paprsky něčeho jako pocitů ale pronikavý impulsy vnímání reality takový jaká je..i když v tom je ten hlavní problém...zatim nejsem schpnej zbavit se hulení,alkoholu i když si myslim že tak tak v míře...zahulim si tak několikrát do tejdne,někdy víc někdy míň-je to muj standard...každopáně si nedovedu představit svuj život bez thc vlivů ale na druhou stranu vim že mi i to způsobuje pocity depresí podmíněnejch chutěma na bílej....nevim jestli si pěstuju nějakou schýzu ale začínam mít pocit že život po piku nejde výst jinej než s osotatníma drogama protože hranice normality se s nim posunula někam kam ani nedohlídnem...jednoduše si myslim že těch chutí se asi nikdy nezbavim až do chvíle kdy začnu znova a že nikdy nedokážu bejt ledově klidnej při pomyšlení na nabitou buchnu....i když jsem podstoupil jedno léčení ...pořád nevim jestli mam bejt vystrašenou figurkou ze sebe samotnýho neschopnýho se bavit s jinejma lidma nebo někdo rozhodnej a sebejistej jako dřív...... EnOrMThOnDaas 18 years dix jestli napishete...

Odpověděl: Jakub Minařík
Takže blahopřeju k vysazení pervitinu. Je to celkem dobrý výkon. S těma ostatníma drogama je to horší a asi by s tím chtělo něco udělat, protože jinak to taky asi nedopadne úplně dobře. Už proto, že při tomhle stylu užívání máte k bilýmu fakt jen kousek. A taky trochu rozumím, že jste ve stavu, kdy se střízlivost obtížně snáší. Po 3 letech braní má člověk dost věcí, které musí zpracovat a porovnat si v hlavě aby se z nich nezbláznil. Jinak chutí se dá docela určitě zbavit a to tak, že skorom beze zbytku zmizí. To ale jde spíše za situace, kdy člověk moc nepaří. Při vašem životním stylu to půjde asi ztuha. Jestli mohu mít doporučení, tak zkuste napsat odkud jste a já vám zkusím doporučit nějaké zařízní, které se zabývá psychoterapií závislostí. Ne jako psychiatr, který si s vámi bude 15 minut povídat, něco datlovat do PC a ... Mluvím o pravidelných teraeutických sezeních každý týden hodinu, nebo i víc, kde si budete moci promluvit o svých problémech a starostech a hledat nějaký směr, kudy z toho ven. K psychiatrovi pak leda proto, aby vám napsal nějaká antidepresiva, když to bude třeba. Co vy na to?