z.iff
pisi z italie,mame za sebou osmy den a vypada to,ze nejhorsi je za nami.nema na to ani chut ani mzslanky,ale ty se asi dostavi.chodime ven,ale slunicko nesnese.je mozne to povazovat za uspech nebo se mam pripravit na nejakou krizi.moc diky za rady,ktere mi mpomohli vytahnout moji nejlepsi kamaradku ze dna.dekuji.iff

Odpověděl: Jakub Minařík
Procházel jsem si to, co jste psala, ještě jednou a myslím, že by žádná krize již dorazit neměla. Může se stát, že se stav ještě trochu zhorší, ale nemělo by se jednat o nic dramatického a mělo by to rychle odeznít. Ta světloplachost taky myslím rychle zmizí, bude to jen pár dní. Myslím, že až jí otrne, dostaví se chutě. Asi by se měla zkontaktovat s nějakým ambulantním specialistou a pokračovat v ambulantní odvykací léčbě. Trochu mě mate, že to trvalo takhle dlouho. Čekal bych, že to odezní rychleji. Spíše to vypadá, že to byl jiný opioid, než heroin. Tak držím palce. :-)