Žluté bělmo
schiffa
Dobrý večer, mám dotaz ohledně žlutého bělma.. Vím, že to signalizuje žloutenku, ale já mám žluté bělmo jen po užití pervitinu a hlavně jen když už jsem opravdu velmi unavená (když několik dní spím např. 2-4h denně). Může tedy žluté bělmo v tomto případě značit vyčerpanost organismu/ nedostatek nějakého vitamínu nebo je to při takové zátěži organismu normální?? Díky moc za odpověď & s přátelským pozdravem Schiffa

Odpověděl: Jakub Minařík
To žluté bělmo nejspíše neznačuje, že vám játra potřásají před odchodem pravicí. Asi by stálo se nechat vyšetřit, protože to může naznačovat poškození jater. Při vyšší zátěži nestačí detoxifikovat a tak se to projeví. Může to znamenat: - že máte žloutenku v akutní fázi s bezpříznakovým průběhem - chronickou žloutenku - nebo jste prodělala žloutenku a játra se dosud nedala do kopy - toxické poškození jater - něco jiného Doporučil bych se nějakou dobu chovat opatrně, i když testy budou v normě (ony detekují jen jak jsou játra poškozovaná v posledních dnech, ne v jakém stavu játra jsou). No, držím palce. Kdybyste potřebovala někam doporučit, napište, třeba budu mít vhodný kontakt.