spíš pro Lili a taky pro MUDr.Minaříka
Smaženka
Lili závidim Ti,že jsi se dokázala setkat s kamarádkou se kterou jsi brala a nevzít si.To já jsem se s ní viděla jednou a už jsem si dala.Já měla za sebou "jen" 3 týdny abstinence. Neměla jsem se s nima scházet.Lili vydrž to dál.Držim pěsti a doufám,že to zvládnu i já.Pa

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nezbývá než přeposlat. A taky mě napadá, že většinou, pokud člověk vydrží a pracuje trpělivě na nějakém problému, tak se mu to nakonec podaří. Tohle není vyjímkou. Jen počítejte s tím, že je třeba pracovat trpělivě a dlouhodobě a nelhat sobě, ani ostatním. P.s. Tak mě napadá, že kdybyste se spojila s tím L. a zašla tam, jak jsem radil v minulém dotaze, tak byste to doma přiznat klidně mohla s tím, že jste sice zrelapsovala ale na druhé straně jste to hned zastavila a sjednala nápravu. A to je veskrze dobré, nebo ne? :-)