drogy
petr
nevím si vůbec rady, mám podezření, že manželka bere drogy -dlouhodobě každý večer brzy usíná, o víkendu to samé i přes den, a včera jsem ji na obou kotníkách viděl podle mne vpichy od injekce - zřejmě na nich dříve byla náplast.když jsem se ji zeptal, od čeho to má, tak mi sdělila, že to je její věc, a ne moje, nic jiného jsem z ní nedostal.Vůbec nevím jak mám reagovat, jestli upozornizt její rodiče,na moje výtky, že bere drogy, mi neodpoví.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že problém je hlavně v tom co píšete ve skryté poznámce. To že někdo dlouhodobě brzy usíná nemusí mít s užíváním drog moc společného, popravdě není to ani moc typický příznak. Něco takového spíše než drogy, mohou způsobit nějaké léky, které může mít žena klidně na předpis právě pro to co píšete ve skryté poznámce. Při užívání drog byste na prvním místě jmenoval jiné příznaky, ne to co jmenujete. To že často usíná by bylo spíše někde ve druhé polovině seznamu. Nevím, zda to, co jste viděl na kotnících byly vpichy, ale je to hodně netypické místo k aplikaci, popravdě najít tam vhodnou žílu a aplikovat si do ní drogu by byla celkem fuška. Opravdu myslím, že se tady o užívání drog nejedná. Mohu se samozřejmě mýlit. Osobně bych doporučil pokusit se řešit vaše partneské problémy, možná, že se pak "podivnosti" které u ženy popisujete, zmírní, nebo vymizí. :-) P.s. Klidně ještě napište, pokud budete mít dojem, že byste potřeboval ještě něco konzultovat.