dotaz
txtom
Chtel bych poradit nebo pomoc co s tím, že rád zajdu na pivo ale někdy se to to zvrvhne, že jsem rád, že dojdu domu spíš bych asi potřeboval vysvětlit určité věci nebo se s někým poradit pokud mi někdo odpoví moc děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím sice úplně s jakými věcmi byste potřeboval poradit (zda-li se to týká potíží s alkoholem nebo ještě dalších záležitostí), ale samozřejmě je možné se zajít poradit za někým z odborníků. Myslím, že přes internet toho asi mnoho nevyřešíme - pro řešení nějakých hlubších a závažnějších problémů to není vhodné médium. Mohla bych Vám doporučit někoho ze svých kolegů, kteří se zabývají psychologickým poradenstvím nebo psychoterapií. Člověk se občas v životě ocitne v situacích, kdy byť třeba krátkodobá odborná pomoc je docela adekvátní řešení, za které se nikdo nemusí stydět. Lepší je říci si o pomoc než se trápit a nevědět si rady. První krok jste udělal už jen tím, že jste napsal sem. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám poskytnout konkrétní kontakty. Zatím přeji hodně štěstí.