modřiny
Pešek
Dobrý den, děkuji Vám za odpověď na můj předešlý dotaz. Chci se Vás zeptat ještě na jednu věc. Objevují se mi modřinky v místě vpichu, což není až tak zvláštní, ale ty samé modřinky se mi po aplikaci objevují také na nohách přesně na místech kde vedou žíly. Do nohou si nikdy neaplikuji a přesto mám nohy poseté modřinami. Jsou malé hnědožluté a boĺestivé. Zajímalo by mě jestli je to ze špatných drog, nebo tím jestli mám špatné žíly. Předem děkuji za odpověď. Pešek

Odpověděl: Jakub Minařík
To malé, hnědožluté a bolestivé asi nebudou jen modřinky. Ty nebývají bolestivé a rozdhodně ne hnědožluté. Může to být projev nějaké infekce, která se nejspíše "rozlézá" po těle. Každopádně vyražte k lékaři, a to pokud možno hned. Hlavně jestli jste těhotná (pokud dotaz z 1.7. který odpovídala Bára Orlíková je od vás a není to jen shoda jmen). Protože to může být ošklivý průšvih, na který můžete zemřít vy i dítě. A to i hodně rychle. Takže. Až si tohle přečtěte. O ničem nepřemýšlejte a běžte k lékaři. Neodkládejte to. Ani o hodinu.