THC
Toboj
Dobry den, chtel jsem se zeptat jak dlouho mi muzou prokazat THC v moci, kdyz test provedou na toxikologii pomoci chromatografu. A taky jestli se da nejak pomoci THC z tela. Dik moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud reaguji na informace ve skryté poznámce, které se týkají frekvence užití konopí, tak myslím, že by test měl být negativní. THC se dá detekovat z moči tak do 14 dní po posledním užití, výjimečně déle (až několik týdnů), ale to jen v případě předchozího dlouhodobého a intenzivního užívání (třeba každodenního, což není ten případ, co popisujete). Takže mám za to, že si nemusíte dělat obavy. Ale lepší je se do budoucna konopí vyhnout - ušetříte si tím podobné starosti. Přeji hodně štěstí.