pro Mudr Minarika
E
Dobry den pane doktore,obracim se na vas s prosbou o pomoc pri vysnizovani benzopiaz. Myslite ze kdybych se nekdy v blizke dobe stavila u vas v CADASu,mohli bysme se nejak dohodnout?Vim ze mate na starost predevsim lidicky na subutexu,ale ja nevim kam jinam jit,mam s psychiat.celkem spatny zkusenosti a tech prasku se chci opravdu zbavit.Nejsem na nijak vysokych davkach-cca 5x denne 1tbl/neurol 1mg, diazepam 10mg, chlorprothixen 50mg(to ani nevim co je to za IS)-a neberu 5xdenne kazdy z nich,ale celkem 5 prasku denne neco z toho.A trva to 3ti mesic.Mozna nic vaznyho,treba se to da vysadit najednou,uplne a bez problemu,ale mam z toho strach.A v moji momentalni situaci bych to stopro sama nezvladla.Jinak teda momentalne jeste beru pervitin,ale ten se snazim taky max.omezit az prestat..Jsem byvala klientka Sananimu-DST,kam bych ted jeste asi chodila,kdyby se nestalo to co se stalo. Predem dekuji za odpoved. E

Odpověděl: Jakub Minařík
Jediný problém je, že v CADASU budu až v září. Vyndávali mi šrouby z nohy, takže jsem poněkud nemocný. Pokud ale do CADASu zavoláte a zkusíte se objednat, tak pokud bude mít někdo z kolegů čas tak vás objednají. Ale není to jisté: 1. neb jsou tam jen občas a mají ještě na starost moje klienty 2. a navíc je omezená provozní doba v tom domě kde máme ordinaci, protože je to studentský zdravotní oustav a studenti mají v létě prázdniny Zkusit to ale zkuste. Jen mě tak napadá: Pokud vysadíte bez následné terapie, tak možná vysadíte, ale dlouho vám to nevydrží. Tuplem, pokud nevysadíte pervitin. Takže doporučuji se vrátit do DS a nebo si hledat jinou alternativu léčby. Každopádně když nevysadíte teď, uvidíme se v září.