kolik extasy vzít poprvé?
berunka
Chystám se na techno festival (open air) a chtěla bych určitě vyzkoušet extázi - hlavně kvůli tanci. Ale mám z toho trochu obavu, aby nebylo něco špatně. Jelikož zrušili nestování na parties, tak asi moc nepoznám, co jiného kromě čisté MDMA tableta obsahuje. Pokud se to dá nějakým laickým způsobem otestovat, tak prosím napiště jak. A taky se chci zeptat, jaké je optimální množství. Možná zkusím jen čtvrtku - co to udělá a pak uvidím co dál. PS: Mám trochu nižší tlak - 110 na 70. Díky moc za odpověď :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Laickým způsobem moc nepoznáte. A to že vám nebude zle nezaručí nikdo, ani když to bude EXT. Každopádně byste měla vzít co nejméně. Pro efekt u normálně silné tablety by klidně polovina i méně stačila. Rozhodně byste neměla užívat žádné léky, antidepresiva i několik týdnů před. Stejně doporučuji raději nezkoušet. Na stránkách III.LF, ústavu farmakologie najdete článek o EXT a taky databázi testovaných tablet. Rozhodně by tam měli být obrázky těch nebezpečných, pokud se je podařilo někde v evropě zachytit. Tak kdybyste se rozhodla to fakt zkusit, tak se tam podívejte. Taky se mrkněte co dělat, kdyby se něco blbýho dělo. A jak to poznáte. Kdyby jste se necejtila, bývá tam záchranka. Je lépe tam vyrazit dřív, než se vám udělá doopravdy zle. A taky se koukněte, co byste měla dělat, když si tu ext dáte. Je toho všude na netu spousta. P.s. Tancovat se dá i bez EXT. Jde to. Fakt. Já to zkoušel. :-)