Vedlejsi ucinky drog po pouziti
slunicko
Dobry den predem dekuji za zodpovedini dotazu. Jednou za cas ( parkrat do roku vezmu rekreacne cocain, vyjmecne extazi) Minulou stredu jsem mela asi pul gramu c. a 3, 4 extaze. je to poprve co jsem kombinovala a poprve takove mnozstvi. Od te doby je mi hrozne spatne, je mi na zvraceni, ale nezvracim, mota se mi hlava, hrozne bolesti hlavy, nikdy jsem takove potize nemela, uz je to 5 dni a vubec se to nelepsi. Prosim pomozte.

Odpověděl: Jakub Minařík
Běžte k lékaři. HNED. To co popisujete vypadá, na to, že se možná stalo něco dost špatnýho. Mohla vám prasknout nějaká cévka v hlavě, nebo tak něco. Nebo to nemusela být EXT. A jestli je to 5 dní a nelepší se to.. Nenechte se mým pesimistickým pohledem vystrašit, píšu vám to hlavně proto, že tohle je ta blbá alternativa toho, co se vám mohlo stát. A proto je důležitý, abyste k lékaři fakt šla. Protože samo se to nespraví - resp. obtíže vás teď možná přejdou, ale jestli je to ta prasklá cévka a stalo by se vám to znova, tak je to hodně blbý. A na to aby se to opakovalo už žádné drogy brát nemusíte. A když půjdete k lékaři, tak se to dá dobře léčit. Doporučoval bych jít na neurologii. Přiznejte jim co se stalo. Je to důležité pro to, aby vás mohli správně léčit. Přiznejte jim obě látky a taky dávku. Nelžete. Když budete dost plakat a dušovat se, že to bylo podruhé, poprvé před rokem a protože to bylo moc prima, tak jste se rozhodla že si zase vyhodíte z kopejtka a tohle se vám stalo ... Tak na vás nebudou ani tak moc nepříjemný. P.s. A napište, jak to dopadlo. Ale to až se vrátíte. Teď tam BEZ ODKLADŮ VYRAŽTE. A ještě lépe by bylo, kdyby vás tam někdo odvezl.