iff
dobrá připomínka,mám pocit,že není nad dobrou radu.mám s sebou 2 ks 10mg Diazepam,2ks nos-py a 1 ks Rohypnol.Je i ten vhodný?má strach,ale píše,že už se nemůže dočkat,snad je vše na dobré cestě.naštěstí nebudeme v místě jejího trvalého pobytu,ale asi 60km odtud.lékař je asi 30km.

Odpověděl: Jakub Minařík
Doporučoval bych se toho rohypolu vyvarovat. Mělo by stačit 1 balení 10 mg diazepamu. Dávat jen po nezbytně dlouhou dobu, tzn. max tak týden. Jsou to léky, které vyvolávají závislost stejně jako heroin. Tu NO-SPA(u) klidně déle. Nespavost bych po vysazení léků doporučoval zvládnout režimovými opatřeními, nikoli rohypnolem. Tzn. Přes den nespat, celý den něco dělat. Spánkový režim by měl naskočit během pár dnů. Kdyby se objevili jakékoliv obtíže, raději zavolejte lékaře. Jste zdravotní sestra, zvládnete to. Držím palce. :-)