Piko po letech
Carli
Dobrý den, před 3lety jsem s pritelkyni uzival asi 1rok pervitin (vikendove 1g pro oba). Nyni stojime pred otazkou zda si dat piko na jedny letni akci.Proste si to jenom uzit.Trochu se obavame dojezdu - zda bude, nebo nebude a jaky to bude...muzete nam ze zkusenosti poradit jaky to je po 3letech - ochutnat?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že se Vám podařil docela kus práce, když jste zvládli přestat s pervitinem. Přestože jste ho brali víkendově, tak jste asi měli dostatek důvodů proč s tím přestat. To, že si teď po té dlouhé pauze znovu dáte, může rozjet celý kolotoč znovu - myslím, že je docela na místě to nepokoušet. Je možné, že si to užijete. Je taky možné, že to nebude stát za to. Je možné, že dojezd zvládnete bez potíží. I když je spíš pravděpodobné, že to bude náročné a budete se potýkat s výčitkami, proč jste si zas dali. Ale to nemohu úplně posoudit. Ale nesetkávám se s tím, že by někdo po delší době, co se mu to daří držet na uzdě, jen "ochutnal". Obvykle to končí mnohem větším průšvihem. Tak to rozvažte. Mám pocit, že jsou i bezpečnější způsoby, jak si užít letní akce. Ale je to jen na vás. Hodně štěstí.