Franta Koudelka
muze huleni zpusobit taky nejaky psychozy? mam na mysli treba vztahovacnost a paranoiu atd. jako se udava u perniku. se vsema moznejma fetama mam booohaty zkusenosti, ale to huleni se mi nejak nezda. dik za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Konopí patří mezi látky, které mohou vyvolat halucinace a poruchy myšlení. Vzhledem k tomu, že se jedná o látky mnohem slabší, než třeba LSD, tak uvedené problémy se vyskytují méně často a spíše buď: - když je dávka hodně veliká - někdy v souvislosti s požitím konopí, když je intoxikace mnohem delší - nebo když je uživatel k poruše nějak disponovaný Jinak psychotická porucha, tak jak jí popisujete, je po marihuaně, resp. konopí možná a tu a tam také vzniká. Někdy jen v mírnější podobě, ale mohou vzniknout i poruchy se kterýma postižený skončí v psychiatrické léčebně. Jsou ale poměrně vzácné.