shit
Ag
trochu jsem se tady rozhulila,a začala jsem se bát nějak irac.normálně nehulim ani trávu jen občas s kamarády syna.takže moc zkušeností nemám,ale začalo to dneska být divný,dívam se všude a docela se bojim takových figurek. to už znám a bojim se,že se mi něco rozjede. měla sem jet domu, ale radši sem to odložila,protože nejsem schopna řídit. Může to být způsobený tim shitem, nebo mám zase nějaký ty svoje haluze?a vkombinaci s lexaurinem? to sem si jich vzala víc, když mi tozačalo, aby jsem to zmírnila, ale nezdá se mi. Jestli jsem to neuděla špatně?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že to bude tou trávou. Pokud máte halucinace normálně, tak se mohou vlivem konopí samozřejmě zhoršit, nebo znova objevit. Lexaurin užitý v akutní intoxikaci spíše posílí stav zmatenosti ve kterém se necházíte. Přestaňte hulit a nechte to odeznít. Snad vám to nic nerozjede. Osobně bych považoval pro vás, vzhledem k vašemu duševnímu stavu kouření konopí za za krajně nevhodné. To, že jste se rozhodla neřídit je rozumné a zodpovědné. A myslím, že byste neměla řídit do doby, než se dáte do kupy. Ohledně toho, zda jste udělala nebo neudělala dobře tím lexaurinem, ... Myslím, že se tím netrapte. Holý nerozum bylo už to rozhodnutí zahulit. To ostatní je už jen důsledek. Stalo se. Zkuste se spíše soustředit na to, jak se dát dohromady. - dosti pijte - vitaminy skupiny B trochu pomohou - pořádně spěte, myslím v noci, přes den naopak něco dělejte - už neexperimentujte s léky Zase napište. :-)