Jirka
dobrý, chci se zeptat,zda se po dlouhodobějším užívání pervitinu,mohou oběvit nějaké oční potíže,myslím jestli záněty,zákaly apod.mohou být následkem drogy. asi před čtvrt r.se mi začaly jako by špinit koutky očí,používal sem různé antibakterialní kapky a masti,ale beze změny... a slo to pořád dál..a ted mám cosi potažené po celé ploše obou očí,vypadá to,jako by měli prasknout.už taky mám problém s viděním,jakoby stále šero,mlha a tak... děkuji za pomoc. spěchá to,už sem vyzkoušel vše..a mám z toho fakt strach.díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím sice co je to, co popisujete. Podle toho, co píšete, by se mohlo jednat o nějaký zánět rohovky. Ten by ale asi nepostupoval z koutků. Každopádně, pokud začínáte špatně vidět TAK VYRAŽTE NEPRODLENĚ K OČNÍMU LÉKAŘI. Myslím, že je celkem jedno, jestli mu budete vykládat o pervitinu nebo ne, ale běžte tam co nejdříve. Spousta poruch vidění je ireverzibilních, tzn. nedá se s tím nic udělat. A dokud ještě vidíte, tak se dá proces zastavit, ev. zlepšit. To platí obecně. Takže to neodkládejte a běžte na to oční ihned. TZn. pokud se to nebde horšit, tak v pondělí. Pokud se to horší ze dne na den tak ihned.