re hups....
maruska.a.a.a
Omlouvam se ze zase otravuji...no potom mi chvilku tekla docela hodne krev z nosu...za lekarem?Tam nemuzu jit je mi 17 a doktorka by musela kontaktovat rodice ne?Ty ani nevi ze kourin matoz tohle.....

Odpověděl: Jakub Minařík
Hm. To bylo tím tlakem. Na 99%. Mohl to potenciálně být průšvih. V podstatě to znamená, že organismus na piko reagoval takovým vzestupem tlaku krve, že vám popraskali cévy v nose a málem i v hlavě. Kdyby došlo ke krvácení do mozku, ... Nechat se vyšetřit by bylo rozumné. Zkuste jít za lékařkou a sdělit jí kompletní příznaky a pervitin zkuste vynechat. Bylo by fakt moudré, aby vás někdo vyšetřil. A ten pervitin fakt raději vynechte. Myslím tím, aby jste ho už nebrala. Váš oběhový systém na něj zcela zjevně přemrštěně reaguje. To se někdy stává a takoví lidé mohou mít hodně nepříjemné komplikace spojené s braním pervitinu. No, tak ať jste zdravá. :-)