hups...
maruska.a.a.a
Dobrý den,,,chtel bych se zeptat....vcera po tom co sem sjela 4 lajnu mi za chvilku zacala bolet hlava a hrozne me bolet na prsou...docela me to vydesilo...co to je? Děkuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Mohlo by se jednat o nějaké problémy se srdcem (pervitin umí udělat klidně i infarkt myokardu), ale mohlo se jednat i o nějakou arytmii (porucha srdečního rytmu, může být také fatální). Ta bolest hlavy by spíše naznačovala, že vám přespříliš stoupl krevní tlak a v souvislosti s tím se objevily problémy. Pokud bolest zase zmizela a nebyla doprovázena třeba tzvracením, nebo jinými obtížemi, tak se jednalo nejspíše o nezávažnou věc. Kdyby se to vracelo, opakovalo, bylo by dobré kontaktovat lékaře. Raději užívejte uměřeněji. Zdá se, že to množství, které si dáváte je příliš velké a organismus to nezvládá. Dejte si pauzu a pak zkuste raději menší dávky. Když už to musí být a nechcete přestat.