Prasky versus pervitin
Centrum_cz
Beru tri prasky denne Lamictal, je to proti omdlívání. Lecim se na to skoro dva roky. Chtela bych zkusit pervitin. Ale nevim riziko, bojim se tich prasků, zda na to nebudou mit naky vliv. Nake riziko.

Odpověděl: Jakub Minařík
Lamictal je lék, který se předepisuje obyčejně na poměrně vážné obtíže. A obyčejně jsou to obtíže, které jsou neslučitelné s užíváním pervitinu. To, že omdlíváte je jen příznak nějakého onemocnění. A to onemocnění je důvod, proč lamictal užíváte. A ať je příčina onemocnění, kterým trpíte psychiatrická a nebo neurologická, každopádně platí - s pervitinem rozhodně nekombinovat. Mohlo by to zhoršit základní onemocnění do té míry, že omdlíte už napořád. Tj. že umřete. V lepším případě vám bude tak strašlivě zle, jak vám ještě nebylo. A samozřejmě, pokud skončíte v nemocnici, tak intoxikace bude jedna z prvních věcí, kterou budou vylučovat. Neb to na vás bude vidět. Takže to neutajíte. Berte prosím tohle varování vážně. Myslím, že existuje spousta jiných zábavných věcí než experimenty s pervitinem. Uvažte to. :-)