Ambulancia
Iveta
Pekný deň, chcela by som sa Vás spýtať, či niekde v okolí Pardubíc nie je liečebňa, ktorá lieči drogovo závislých -metadónovým roztokom. Chcem Vás poprosiť o prípadný kontakt na lekára, alebo liečebňu. Vopred ďakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
Metadonový program nejblíže Pardubicím je v Hradci Králové, ve Fakultní nemocnici. Zde máte kontakt: Ambulance OAT při Psychiatrické klinice FN Hradecká 1172, 50002 Hradec Králové Kontaktní osoba: MUDr. Jiří Čížek Telefon: 495832410 - pouze středa, jinak 495 800 952 Jinak pro zařazení do metadonového programu je třeba splňovat indikace, obecně ty asi nejdůležitější: Závislost na opiátech, která trvá alespoň 2 roky Opakované neúspěšné pokusy o léčbu A také, léčba metadonem je nadlouho, je dobré počítat i s tím, že to může být konečná stanice. :-( Kdyby byly ještě nějaké dotazy, napište.