kiki
Co mam delat,kdyz muj kamarad 3 dny bral pernik,nespal a moc nejedl.Ted sedi na zachode a porad zvraci,uplne se mu svira krk a nemuze poradne dychat.Taky ho boli bricho.Prsty co si strkal do ust aby mohl zvracet ma uplne rozleptane od pervitinu....prosim pomezte..

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli kamarád má potíže s dýcháním zavolejte sanitku. Žádné jiné rozumné doporučení není. Tuplem to platí, pokud ten stav od doby, kdy jste psal dotaz, ještě neodezněl. Pokud je to teď už v normě, tak se z toho kamarád vyspí. Dohlédněte na to, aby dost pil (minerálky), něco lehkého snědl. Pokud nikoliv, tak zavolejte sanitku. Je to lepší, než když dojde k nějakým komplikacím. Protože pokud má někdo problémy s dýcháním tak se může udusit a pokud někdo hodně zvrací tak si zase může opatřit rozvrat vnitřního prostředí. Na obé se taky někdy umírá.