těhotná
Danny
Dobrý den, asi měsíc jsem o weekendech brala pervitin (2až3 4 cm čáry za weekend) a v tu dobu jsem neplánovaně otěhotněla, těd jsem už asi v 7-8 týdnu těhotenství a z pervitinem, jsem zkončila a nehodlám v tom pokračovat. Tak bych se chtěla zeptat jak velke je riziko, že se plodu mohlo něco zdát. Bojím se o tom říct svému gynekologovi. děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Riziko existuje, i když jeho velikost těžko odhadnout. Asi byste to gynekologovi říct měla. Třeba s tím že jste se opila a kamarádka vás přesvědčila, tak jste to zkusila? Gynekolog vás může podrobněji sledovat, aby se něco nezanedbalo. :-) Je to myslím rozumější. Takhle se budete trápit, budete mít obavy, nebudete si jistá, ... a to plodu ani vám nepřidá. Tak raději bězte s pravdou ven. Byly to jednorázové experimenty, trochu jste si vyhodila z kopýtka, nic až tak strašného. Koneckonců, můžete se i na nás odvolat, že jsme vám to, abyste to řekla, doporučili. :-) Rozumím tomu, že jste se rozhodla si dítě nechat. Tak v takové situaci určitě platí, že je rozumné si testy nechat udělat. Tak ať je to zdravé. :-)