....
Ag
Dobrý den, tak jsem tam tu práci nezvládla. ¨raději nebudu víc k tomu. Odjela jsem z ČECH před tim pohřbem a věcma okolo něj. Ale nejde to. Je to trochu už lepší, ale v ...... být nemůžu. snad seženu náhradu za sebe. kvůli penězům.

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak mě napadá, jestli by nestálo konečně za úvahu nastoupit do stacionáře na regulérní léčbu. Takhle se v tom matláte furt dokola a není to moc k ničemu. Možná by stálo za ouvahu do toho konečně praštit. A vzít to od podlahy, nebo z jedný vody na čisto: 1. detox 2. léčba v DS 3. doléčování Bez výmluv a bez vytáček. Možná že když se podíváte za sebe na tu dobu, co jsme v kontaktu spolu, tak to opakovaně nějak nezvládáte, buď psychicky, nebo abstinenci a pořád filozofujete nad tím, k čemu by vám vlastně ta léčba byla. No k tomu, abyste to zvládla. Co vy na to? Nejeví se to jako rozumné řešení? P.s. Já vím že je to teď pro vás těžké období, ale takových bude ješte spousta. :-)