Witchi
Ted sem v hodne velky depresy.V patek me chytli policajti pri podvodu.Od minulyho pondeli jsem nebyla doma a jen schanela prachy.Ted sem zjistila ze my "kamaradi" sou jen svine, ktery me vyuzivali a ted budou chtit vsechno hodit na me.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepanikařte. Existuje na světě spousta jinejch věcí než drogy a i jiní lidé, než kámoši z mokré čtvrti. Pokud jste rozhodnutá změnit to, jak žijete, tak to zvládnete. Teď to vypadá jako obludný problém, ale nakonec to není tak těžké. jen je potřeba překonat počáteční obavy a začít. A pak už to jde mnohem snáz. Vaše rozhodnutí řešit to radikálně a spálit za sebou mosty doslova a do písmene je dobré. V takové situaci je asi smysluplné ochránit sama sebe, zvláště, když jsou přátelé nespolehliví. Pokud ale mohu mít doporučení, paraelně s tím udělejte 2 věci: 1. kontaktujte právníka 2. dohodněte se na nějaké formě léčby Obé potřebujete proto, aby se vám to povedlo. Pokud jste z Prahy nabízím 2 celkem dobré kontakty: 1. Právní poradna ANO - je bezplatná a kolegové jsou tam fakticky dobrý - 222 582 932, 736 760 701 (http://www.asociace.org/pp_kontakt.html). 2.Denní stacionář SANANIM - možnost ambulantní léčby, pomohou vám se v sobě zorientovat, najít co vlastně chcete - 220 803 130 (http://www.sananim.cz/fcilities.php?id=9). Pokud nejste z Prahy tak napište, zkusím vám doporučit něco ve vašem okolí. Ohledně teho právníka, myslím, není ale moc jiná možnost. P.s. Držím palce a kolegyni z právní poradny pošlu upozornění na váš dotaz, aby věděla. A neztrácejte naději, zvládnete to. :-)