iff
ona žije v itálii a nevím jestli se mi podaří ji přesvědčit aby se vrátila de mnou domů,ale i když ne budu mít tam doktora k dispozici.nechci tam odjet jako úplný nevěda.pochopila jsem,že je důležité odstranění spasmu a sklidnovat psychicky a fizicky mírně unavit prací.Je možné,že to bude horší než si myslím,mohu se na vás obrátit až budu přímo tam?Její závislost je asi dost velká.teď mi volala a říkala,že nevydrží víc jak 3 hodiny.Nejde o aplikaci i.v.co radíte smižovat dávky nebo přestat okamžitě a pomoci si medikací?Díky iff

Odpověděl: Jakub Minařík
Rozhodně doporučuju přestat okamžitě. Se snižováním dávek to moc nefunguje, alespoň pokud se k tomu užije heroin. Dopotučuji pomoci si medikací, ten diazepam (10mg 1 balení, postupně snižovat) a no-spa (2 balení) by měli stačit. Taky závisí na kvalitě drogy. A taky na psychice. Odvykací stav na cele předběžného zadržení vypadá jako chřipka s průjmem, nic těžkého, doma u maminky je to dramatický stav s opistotonem a opakovanými zásahy lékaře, ... Z toho vyplývá ponaučení, dáma prosím teď promine ty výrazy, kopat do pr... je mnohem lepší strategie než empaticky naslouchat. Důležité je: 1. denní režim, ráno vstávat v 8.00, snídeně, pak trocha práce, oběd, zase trocha práce, večeře, zase trocha práce, 23.00 do postele. přez den nespat!! 2. vitaminy skupiny B, Magnesium. Ne šumivé přípravky, zvrací se po nich. 3. nedráždivá jídla, dostatek pití, ne juice, na nevolnost je optimální coca-cola po lžičkách. 4. bacha ať se vám nepřehřeje, kdyby se jí zvýšila nějak dramaticky teplota, puls šel někam přez 120 v klidu, silně by zvracela a nebyla s to přijímat tekutiny - volat záchranku. 5. důrazně ji upozorněte, že jakmile začne snižovat, klesne jí tolerance. což znamená - JAKMILE SI VEZME DÁVKU, KTEROU MĚLA PŘEDTÍM, JE Z NÍ MRTVOLA, pokud to nezvládne, musí si dát jako by měla poprvé!!!!! Na netu bych teď měl být celkem spolehlivě, takže klidně pište. Koukám se tak 2x denně.