a
lili
Již po několikaté Dobry den,jeste mensi otazecka jak by se dalo zaridit sezeni u nejakeho psychiatra,aniž bych za to musela platit,ovšem jestli to vůbec jde.Jinak moc vam dekuji za zodpovezeni vsech mých dotazů!Vase stranky jsou opravdu super!!

Odpověděl: Jakub Minařík
To jistě není problém, u většiny psychiatrů se za péči neplatí. :-) Takže, pokud jste z Prahy, tak zkuste zatelefonovat na 222 924 245, ozve se vám CADAS a dohodněte si termín návštěvy. Odvolejte se na mé doporučení i výslovně s tím, že jsem vám doporučení dával k dnešnímu datu. O prázdninách máme hodně omezený provoz a já se navíc povaluju v nemocnici. Tak většinu klientů dočasně odmítáme. Pokud budete mít dojem, že to ještě nějakou dobu vydržíte, tak to nechte na druhou polovinu srpna, to už budu v práci. Pokud nejste z Prahy, napište odkud jste. Zkusím vám nějaký kontakt doporučit. A zkuste vydržet nebrat, alespoň na začátku, když jste si s námi začala dopisovat tak se zdálo, že se úspěšně snažíte abstinovat. Držím palce. :-)