Torino
Dobrý den, jak mám přesvědčit mého bývalého kluka, aby přestal s foukáním toluenu, už to dělá tak 3 roky skoro denně, nechci se dívat na to jak se zabíjí. Vždycky řekne, že dofouká tu plechovku co má a pak toho nechá, ale neudělá to. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že v tomhle případě je limitem zájem vašeho bývalého partnera. Z toho co píšete, tak zájem o to, aby přestal, máte jen vy. Jemu je to dost jedno. V takovém případě je to dosti těžké. Někdy může pomoci, když takového člověka docela odmítnete. Prostě mu řeknete, že už s ním nechcete nic mít ani ho vidět, protože je to pro vás, tak jak to vypadá, nepřijatelné. To někdy toho druhého nakopne a pomůže mu uvažovat o tom, že s tím něco udělá.