heroin
michala
Dobry den moc Vam dekuji za pdpoved na muj dotaz ktery se tykal meho pritele.Souhlasim s vama ze se stim nic moc delat neda,ptala jsete se me odkud sem,jsem z Prahy 8.dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Měla jsem dovolenou a kolegové mi Váš dotaz nechávali, až zas budu k dispozici. Tedy, pokud byste se chtěla zajít za někým poradit, tak Vám může doporučit tento kontakt: Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 80 31 30. Probíhá tam ambulantní léčba závislosti, ale také se věnují rodinným příslušníkům a blízkým uživatelů drog. Tam si můžete domluvit konzultaci individuálně nebo přijít v úterý od 17 h v rámci konzultačních hodin pro rodiče a blízké uživatelů drog. Nebo se můžete obrátit na sdružení ANIMA, které se zaměřuje výhradně na práci s rodinami a partnery drogově závislých. Kontakt a bližší informace najdete na www.anima-os.cz, sídlí na Praze 2. Přímo v Praze 8 o nějakém podobném zařízení nevím. Přeji hodně štěstí.