uz me to neba
dobrej, da se necim legalnim nahradit pervitin na prechodnou dobu nez se telo srovna. chtel bych s tim prestat, ale vadi mi, ze kdyz ho vysadim, klesne moje vykonnost, jsem vycerpanej a unavenej. existuje vubec neco takovyho, co by me mohlo tehle neprijemnosti zbavit? Diky

Odpověděl: Bára Orlíková
Můžete to trochu ovlivnit nějakými vitamíny, kolega MUDr. Minařík doporučuje obvykle vitamín B1, Magne B6, můžete přidat nějaký multivitamín, případně si koupit Kalicor (obsahuje piracetam, který zlepšuje průnik glukozy - jediný energetický substrát mozkových buněk - přes bariéru krev-mozek, čímž zjednodušuje mozkovým buňkám získávání energie k realizaci vnitrobuněčných dějů. Toho se s výhodou využívá v podpůrné léčbě nejrůznějších stavů, které kladou vyšší nároky na metabolismus neuronů). Jinak je prostě nutné nechat tělo normálně zregenerovat. Tím, že do svého organismu cpete pervitin, tak mu způsobujete obrovskou zátěž, se kterou se musí nějak vyrovnat - to množství energie, které vydáváte při intoxikaci pervitinem, prostě pak někde chybí a nedá se žádným speciálním mechanismem bez jakéhokoli úsilí doplnit. Víte, jde o to, že pokud berete drogy, musíte počítat i s důsledky užívání, které prostě logicky bývají nepříjemné. Když paříte, musíte počítat s kocovinou - když berete, nemůžete čekat, že se negativa nijak neprojeví nebo se jich jednoduše zbavíte. Únava a snížení výkonnosti obvykle během pár dní zmizí, chce to jen vytrvat. A je to v zásadě jeden z těch důsledků, které jsou ještě v pohodě - jsou i mnohem horší věci, které se Vám při dlouhodobějším užívání mohou stát. No, když byste měl s tím vysazováním trable a nějak se Vám to nedařilo, tak napište. Zkusíme vymyslet nějaký postup, jak by se to podařit mohlo. Zatím přeji hodně štěstí.