P&H
dobrej, mam takovej delikatni dotaz. Dlouhodobe beru pervitin (o vykendy) a ted jsem do toho zacal brat i heroin. Obe tyto latky libovolne kombinuji. Chtel jsem se tedy zeptat na pripadna rizika, ktera mohou vzejit z teto kombinace. A jestli heroin zhorsuje dojezdy po pervitinu. pervitin uzivam neco lehce pres rok. heroin cca mesic. Predem dekuji za vycerpavajici odpoved a vas drahoceny cas.

Odpověděl: Jakub Minařík
Kombinace to není až tak riskantní. Tlumivá látka se stimulantem se obyčejně docela dobře snáší. Určitá komplikace může nastat když v tom co koupíte bude něco jiného, než prodejce deklaruje. To by pak mohlo způsobit komplikace. Komplikací a rizikem je taky závislost. Ta na pervitinu už bude jistě skorem hotová, ten heroin to zkomplikuje. Hůř se to pak léčí. Ale to je vám asi jasné. Jinak dojezdy by po kombinaci heroin pervitin neměly být horší, spíše naopak. Někteří uživatelé dokonce heroin na zlepšení stavů na dojezdech užívají. Obyčejně je to takový přechod mezi závislostí na pervitinu a na heroinu. Po čase už užívají jen heroin. Stačí?