Rohypnol vz. Piko
lucca
Dobrý den, já mám takový problém. Beru 5 rohypnolů denně. Dříve, mno dříve už to budou tak 2 roky mi stačila půlka a byla sem hotová. Teď často zapomínám, mám divný stavy. Asi před 2 měsíci jsem přidala piko, protože se mi stav na roháči nelíbil. Teď mi R. pomáhal při dojezdu. Chtěla sem s těma práškama přestat, ale 2. den mi bylo k nevydržení... Navíc se mi stává, že mě honí cikáni a chtějí mě zničit a já jim nemůžu utýct. Přitom sem moment před tím byla v pohodě. Nebo, že mi odposlouchávají telefon... Teď se mi to stalo i v buse. Musela se vystoupit a utíkat, jinak bych se tam scvokla.... Tak se bojím, až to zase přijde... Prosím vás, poraďte mi, co s tím....děkuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud chcete, aby stavy pronásledování zmizely, tak: 1. vysaďte pervitin, stihomamy zmizí. To co popisujete je toxická psychoza. Bývá způsobená užíváním pervitnu. Když nevysadíte, skončíte na psychiatrii. 2. rohypnol zatím nesnižujte, až se stav zlepší, tzn. tak po 10-14 dnech, můžete začít snižovat. Tak tempem o 1 tabletu týdně. Zcela optimální by bylo, kdyby léky vysazoval nějaký lékař. Ono to rozhodně nebude bez obtíží, protože rohypnol berete dlouho a závislost je, podle mého názoru nepochybná. Rozhodně závislost somatická. Po 2 letech denního usu rohypnolu a denní dávce 5 mg není pochyb. No, napište, jak to s vámi vypadá. Pokud se vám bude chtít. Jestli nepůjde s vysazením léků k žádnému lékaři, tak vám mohu takhle po netu alespoň trochu poradit.