jana
potrebovala bych poradit jak zvysit vahu, zhubla jsem po pervitinu a za cely rok, kdy uz neberu, doslo k vzestupu jen minimalne. Zkousela jsem i kombinaci antidepresiv s vedlejsimi ucinky jako je zvyseni hmotnosti, coz asi neni moudre, ale ztloustnout je pro mne dulezite.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, proč je to pro vás až tak důležité, já mám třeba štíhlé slečny raději. :-) Ale třeba to není kvůli partnerovi. A kdyby bylo, zvážil bych, jestli to stojí zato. Protože většinou to tak není. Omlouvám se, jestli jsem moc osobní. Možná si zkuste koupit pangamin a ev. i vitamin B. Někdy to trochu pomůže. Taky zkuste vypozorovat, po čem více tloustnete. Jestli když jíte málo často velké porce a nebo naopak hodně malé. Obyčejně je to po tom prvním. taky exsitují nutridrinky atp. Taky mohou pomoci. Stačí? :-)