Pervitin
xxx
Dobrý den, prosím Vás o radu či pomoc. Asi 6 měsíců jsem užival pervitin,k této droze mě dostal člověk,kterého jsem znal 14 let,věřil jsem mu natolik,že jsem mu svěřil i své nejintimnější věci. Na poslední akci proti mě vše cileně použil a to tak,že teď nevím co je a co není pravda,nevím jak reagovat,když se znovu ozve,protože on dělá ,že o ničem neví,bojím se aby to na mě nenechalo trvalé psychické následky

Odpověděl: Bára Orlíková
Obávám se, že Vašemu dotazu asi úplně nerozumím. Píšete, že jste bral pervitin s někým koho dlouhodobě znáte a komu jste se svěřil s nějakými velmi osobními věcmi. Bohužel nevím, co a jakým způsobem proti Vám pak ten dotyčný použil - řekl někomu o tom, že berete drogy nebo o tom, co jste mu svěřil? Má to pro Vás nějaké neblahé důsledky? Dotyčný Vás nějakým způsobem vydírá? Nevím, co myslíte tím, že píšete - "teď nevím co je a co není pravda,nevím jak reagovat,když se znovu ozve,protože on dělá, že o ničem neví,bojím se aby to na mě nenechalo trvalé psychické následky". Váš kamarád o Vás něco řekl, ale Vy nevíte přesně co a on Vám tvrdí, že nikde nic neřekl? Ani nejsem schopná rozluštit, co by Vám mělo přivodit trvalé psychické následky - samotné užívání pervitinu nebo to, že se informace o Vás dostaly tam kam neměly? Pokud se jedná o pervitin, dokáže způsobit docela závažné psychické potíže - speciálně toxickou psychozu, která je typická paranoidními stavy (chorobnou vztahovačností, pocity pronásledování), úzkostí, halucinacemi. Tak nějak nevím, zdali to, co popisujete, není jen důsledek užívání pervitinu a potažmo rozvíjejícího se psychotického stavu. Možná se mýlím. Ale na to abychom Vám mohli adekvátně poradit, potřebujeme více konkrétních informací o tom, co se Vám přihodilo. Zatím přeji hodně štěstí.