modřiny
ja
Dobrý den, v poslední době se mě a mým známých dělají všude po těle modřiny.Nejdříve jsem tomu nevěnovala pozornost,ale v poslední době to nejde přehlédnout,protože je máme stále a bez toho abychom se někde uhodili.Někdo mi řekl, že je to z perníku.Nežiju zrovna zdravě sem tam alkohol, denně jointy a sem tam ten perník.Zajímalo by mě jestli to může být opravdu z toho. A ještě mám jeden problém,před pár dny se mi udělali na břiše a zádech malé pupínky,trochu svědí.Přišla s tím i kamarádka a pak kámoš.Prý je to pásový opar,ale mě to nebolí a i když jsou pupínky u sebe,není to v pásech.Nevím vůbec jak jsem k tomu mohla přijít,a jestli to opravdu je opar,tak kam mám jít nebo jak to léčit.Díky, s pozdravem E.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ty pupínky musíte někomu ukázat, pokud s tím chcete něco udělat. Stačí myslím praktickému lékaři. Pokud je to pásový opar, tak rozhodně. Trochu divné je, že to máte všichni 3 a taky se vám všem 3 dělají modřiny. Tak mě napadá, jestli to nemůže být něco jiného. Otrava? Třeba nějakou nečistotou z pervitinu? Rozhodně by to mohlo být. Protože to, jak paříte, je sice hodně, ale zase se mi to najeví tak staršné, resp. ono tělo vydží poměrně hodně. Každopádně trochu střídmější přístup k drogám by možná napomohl ke zlepšení stavu. V souvislosti s tím mým podezřením na otravu bych doporučil lékaře navštívit. Asi by bylo vhodné, kdybyste mu vysvětlila to co píšete mě i s tím, že to má více lidí najednou. Pokud to má k něčemu být. Kdyby bylo třeba, napište.