Nic
Dobry den,potrebuji zjistit,po jake dobe se da v tele detekovat pervitin a THC pomoci drogoveho testu na sliny. Mam testy kvuli praci,tak bych to potreboval co nejdrive vedet.Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, drogy jsou v těle detekovatelné po různě dlouhé době. Záleží hned na několika individuálních faktorech - jak kvalitní drogu člověk užívá, jak často a jaké množství; a dále má na detekovatelnost vliv to, z čeho na přítomnost drogy člověk usuzuje (krev, sliny, moč) a samozřejmě o jakou drogu jde ... nejdéle vydrží drogy v moči, mnohem kratší dobu ve slinách a krvi. Pervitin je v moči detekovatelný zpravidla 2-7 (maximum 14) dní, THC 1-30 dní - ale jak říkám, záleží na kvalitě drogy a frekvenci užívání. V lékárnách jsou dostupné testy z moči - buďto multipanel (na metamfetaminy - pervitin; THC a opiáty) a nebo na jednotlivé drogy. Z těchto důvodů není možné na Vaši otázku zcela přesně odpovědět. Testy ze slin se zpravidla dělají z důvodu zjištění aktuální intoxikace, nicméně drogy v těle často kolují ještě nějakou dobu po té, co si je člověk sám své intoxikace vědom a zároveň ho v této době více či méně ovlivňují. I to je důvod, proč někteří zaměstnavatelé, svoje zaměstnance testují. S pozdravem, Gabriela Koryntová.