dragy
wacina
Dá sa nejako prestat s pervitinom? Prosim pomozte mi nejako hladam si dôvod ako prestat ale nic co by mi stalo vimenit za ten pocit ma nenapada- mozte mi napisat nejake dôvody? PLEAS DAKUJEM

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobry den. Ptáte se, jestli je možné s pervitinem přestat. Moje odpověď zní: "Ano, s pervitinem, lze přestat." Jenomže tahle odpověď má své pokračování: "ale musíte doopravdy chtít." Znám řadu lidí, kteří užívali dlouhá leta velké dávky a dostali se z toho. Obvykle také díky tomu, že se v určité fázi rozhodli pro léčbu. Přestali brát a teď vedou relativně normální a spokojený život bez drog. Každý z nich si však musel najít svůj důvod, proč s drogami skoncovat. Pro někoho to možná byla touha po něčem, o co je drogy připravily, ať už je to rodinné zázemí, práce, škola, zdraví... možná si uvědomil/a, že takový život vést nechce, že chce rozhodovat o svém životě sám/sama a s čistou hlavou. Ale jaký bude ten Váš důvod, kdy a jak ho najdete, to doopravdy nevím. Možná Vám drogy zatím nevzaly nic, co by pro Vás bylo dost důležité. Možná se bojíte udělat krok do budoucna sám/sama, aniž byste po boku měl/a alespoň tu drogu. Nevím ... Vy jedin/á jste odborníkem na svůj život a přání a Vy jediný/á rozhodujete o cestách, kudy v životě půjdete. V tomto směru Vám přeji hodně síly a odvahy. S pozdravem, Gabriela Koryntová.