drogy
wacina
Drogy sú velka somarina. Bojim sa ich pretoze si namyslam ze ich nepotrebujem ale rano ked sa zobudim hned rozmyslam kde by som ich nabrala. Najhorsie je to cez vykend neviem sa bez nich zabavit.Ked si dam pervitin hned som spokojna zrazu nemam problemi nic ma netrapi a mam vsetkých velmi rada.Milujem pervitin. Vela krat som si povedala ze to nepotrebujem ale opak je pravdou. Keby som mohla vratit cas nikdy by som to nevyskusala. Teraz je uz neskoro bYVALY FETAK NEEXISTUJE mozem vydrzat rok dva ale stale nato myslim a tak ci tak si to dam znova.Nema zmysel si namyslať ze je vsetko v poriadku. Uz to nikdy nebude ako predtym.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobry den, díky za důvěru, kterou máte v naši poradnu. Vidím, že máte odvahu si přiznat problém - svou závislost na pervitinu. To, co popisujete, prožívá spousta lidí, kteří jsou na drogách závislí a začínají si svou závislost uvědomovat. Někteří nad tím mávnout rukou, snaží se vše hodit za hlavu a rychle pak sklouzávají do větších a větších problémů. Vy si však svůj problém uvědomujete, víte, že pervitin získává nad Vaším životem kontrolu a zdá se mi, že dokonce uvažujete o změně. Zkuste si uvědomit, co všechno Vám droga dává a co Vám vzala a pravděpodobně vezme. Závislost na drogách je nemoc, ale nemusí být smrtelná a lze ji léčit. I z pervitinu se dá dostat a nemusí to dopadnout tak, že si za čas znovu dáte. Čas bohužel nejde vrátit zpátky a některé věci už nikdy nebudou jako dřív. Ovšem to ještě neznamená, že by vše bylo marné a budoucnost byla černá. Minulost už změnit nelze, ale můžete ovlivnit svou budoucnost. Právě Vaše nespokojenost se současnou situací by pro Vás mohla být oním důvodem, proč začít něco dělat. Nevím odkud jste a tedy ani jaké máte možnosti při hledání pomoci ve svém okolí - kontaktní centrum, poradna, Vaši blízcí. Nevím, jaké máte zázemí, v kom byste mohla hledat oporu ... Začátky jsou samozřejmě těžké a neexistuje žádné jednoduché a rychlé řešení, ale věřím tomu, že jestli budete dooprady chtít něco změnit, pak se Vám to podaří. S pozdravem, Gabriela Koryntová.