extaze a alkohol
Nic.Nebude
Dobry den, brzy pojedu na jednu privatni akci kde se bude nejspis"koulovat" a pit alkohol. Driv jsem jiz takovehle akce zazil a vse bylo v pohode. Pred nedavnem jsem ale narazil na vase stranky kde jsem se dozvedel ze to je mala vrazda pro jatra. Chtel jsem se tudis zeptat zda to vadi tak moc i kdyz je to opravdu jen velmi narazove (takovehle akce mam 3x do roka). Jelikoz vim ze se ani jednomu nevyhnu tak dalsi otazka: pomuze mi aspon trochu "antiethanol 07" ktery je tak propagovany? Moc dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, těžko Vám asi říkat, že to opravdu není dobrý nápad kombinovat tyhle dvě věci, když stejně píšete, že ani jednomu neujdete. Být Vámi zkusila bych aspoň jedno omezit na minimum, doplnit to dostatkem jiných tekutin než alkoholických (ideálně čistou vodou) a pokud možno tuhle jízdu netáhnout moc dlouho. A ohledně toho Antiethanolu - je to dost nová záležitost, samozřejmě vychvalovaná reklamou, ale jak moc je to opravdu účinné, těžko říct. Asi na kocovinu ano, ale myslím, že se nedá spolehlivě určit, nakolik to opravdu chrání játra. Jestliže ale opravdu pomáhá rychleji odbourat alkohol, jak tvrdí reklama a informační materiály, nemělo by Vám to rozhodně uškodit, možná to i trošičku pomůže. Játra Vám to ale nezachrání.