Vyrážky
mama
Chcela by som sa vás opýtať na vyražky, ktoré sposobuje užívanie pervitinu.Tvoria sa hlavne na rukách po predklaktie, na chrbte a vo výstrihu?A ako vyzerajú?Ďakujem za imformácie.

Odpověděl: Bára Orlíková
Samotné užívání pervitinu vyrážku nezpůsobuje. Kožní potíže způsobuje buď užití drogy, která není čistá a její příměsi způsobí takovou reakci nebo se může jednat o zánětlivá ložiska po nesterilní injekční aplikaci drogy, která se mohou objevit i na jiném místě, než je místo aplikace. Případně se lze často setkat s tím, že si uživatel drobná poranění (často na obličeji a rukou) způsobí pod vlivem drog sám ve snaze zbavit své tělo veškerých pupínků a jiných defektů - a bohužel je výsledek často mnohem horší než původní stav. Také se může jednat o projev nemoci, která nemusí s užitím pervitinu vůbec souviset. Nebo o projev infekční choroby, která souvisí pouze s přenosem infekce díky injekční aplikací pervitinu. Možná kdybyste mi napsala, proč se na to vlastně ptáte, mohli bychom se dostat dál a mohli bychom Vám poskytnout konkrétnější informace.