Mgr. Barbora Orlíková
Jahudka!
Dekuji za vycerpavajici odpoved.Jinak stranky drogmem atd jsem si jiz prostudoval a bylo dost veci ohledne tematu i tady v dotazech takze jsem plno otazek pokladal zbytecne:)Nicmene dekuji za trpelivost.Nekdy se vyplati driv pouzit funkci search nez hned zbesile psat....Krasny den...

Odpověděl: Bára Orlíková
Máte pravdu, že někdy je lepší použít "search" než zběsile psát - ale to, co Vám vyhledá google může být leckdy změť velmi různorodých a zpravidla neobjektivních informací - o trávě i jiných drogách má web kde kdo a nikde nemáte záruku objektivity. Takže je zas lépe se zeptat tam, kde máte tu záruku aspoň nějakou, což si myslím, že tato poradna může nabídnout. A proto se taky snažíme prověřovat odkazy, na které dáváme tazatelům tip, abychom jim nezprostředkovávali informace, které nejsou košer. Pokud jste myslel, že by bylo bývalo lepší si zadat na této stránce něco do fulltextového vyhledávače, pak máte možná pravdu. Ale nakonec my jsme od toho, abychom dotazy odpovídali, takže se nemusíte omlouvat. Takže čtěte pečlivě a kdyby přec jen něco, tak se ptejte. Trpělivost máme. :) P. S. Další tip je www.drogy-info.cz, tam najdete i novinky o výzkumech kolem drog včetně zahraničních.