bratr gambler
itsalv
Bratr (36 let) je gambler.Má rodinu,2 děti.Všude plno dluhů,manželka dnes přišla na vybrané konto a on se ke všemu přiznal.Hraje v kasínu.Bydlí v Chomutově v sev.Čechách.Myslím,že už je v takovém stádiu,kdy je namístě obava o jeho život.Můžete mi,prosím,poradit nějaké sanatorium nebo léčebnu?Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Chápu, že je to pro Vás velmi těžká situace. Kontakty na nějaká léčebná zařízení Vám samozřejmě dát mohu - jde teď jen o to, zda bratr skutečně o léčbě uvažuje a je ochoten pro to něco udělat. Bez jeho spolupráce toho totiž moc nezmůžete. I když pravdou je, že v tuto chvíli, díky průšvihu, do něhož se dostal a díky tomu, že se to provalilo, by mohl být ochoten k nějaké změně. Více informací ohledně patologického hráčství, možnostech léčby a postojích, které by měla zaujmout rodina a nejbližší okolí dotyčného se dočtete na http://mednet.medicina.cz/pacienti/zavislosti/hry/default.htm. Ohledně těch kontaktů - můžete se zkusit obrátit (resp. Váš bratr) na toto zařízení - Psychiatrická ambulance Kochova 1185, Chomutov, 430 01, tel: 474 447 638, MUDr. Vasilij Storčák. žádný jiný specializovaný kontakt jsem ve Vašem regionu nenašla. Myslím, že by bylo na místě se v ambulanci poradit ohledně vhodného typu léčby - takto přes internet nemohu posoudit, zda je situace natolik závažná, že bude nezbytná ústavní léčba nebo postačí ambulantní. Přeji hodně štěstí.