pomoc
seadliner
ahoj, už dlouho se snažím najít někoho,koho bych mohla požádat o pomoc a nenásledovala bz věta typu:"seš závislá,ha ha ha,chtěla bys to,vid?ha ha ha..."apod. jedem v tom všichni,ale ironie je to,ze podmínkou byt cool v tehle komunitě "fetek"je nic nepřiznat a do úmoru říkat,že sem o.ka a nezavislí na peří... kdo ovšem jednou řekne něco tak běžnýhop,jako je pravda.nebo ukáže strach a slabost,ovládání drogou apod.je ztracenwej...lidi-fetaci jako je on sám,se od něj distancujou,něchtějí být s někým ,kdo v tou už "jede moc" sou na tom stejně.ale dokud to nevysloví,sou v poho..... jenže...já,už takhle nemůžu... hrála sem se všema a se vším na férovku a to se tady prostě "nenosí"nespala sem s nikým a chtěla se prostě bavcit a utýct okolnímu světu,bez postranních úmyslů... který tady ma ,ale každej...někdo vam něco prodá a ceká kromě lovů i bonus v podobě ...řekněmě tělěsné přízne... nedáš-seš kurva,dáš-seš kurva ted mam z ferovýho jednání akorát pověst přesně opačnoou,ego bylo silnější a pomluvy byly dobrej způsob,jak si ho na muj ukor týpci zvedali... ted sem nemocná,nemužu se už skoro ¨dostat z domu,nesnesu lidi a hlavně nesnesu ani sama sebe.... kariera,celkem slibná,jak mi většina lidí z branže předpovídala,je v hájí,to jen diky tomu,že se nenávidím...a prostředek k tomu,abych se ničila a týrala víc byl Pervitim.. je toho vic,ale..už se nezmůžu víc uvažovat nad tím,co sem a co me k tomu vedlo a pomohlo....nemůžu... odpustte za mmoje perlení,ale....nemůžu křičet,nemůžu brečet,nemůžu šeptat..něco tam uvnitř,co sem tak dlouho amfetamínama přiživovala je,už moc silný..silnější než já...a vlastně..celou tu dobu ,co tohle píšu s tím musím bojovat,nedokážete si představit ,jak je těžký bojovat sama se sebou...bojím se... strašně se bojím,ze prohraju......

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Máte pravdu, že většina lidí, kteří berou, nemá odvahu si přiznat, že už na tom nejsou zrovna nejlíp. Každý se radši sám donekonečna přesvědčuje, že mu nic nehrozí a že je vlastně všechno v pohodě, vždyť si přece dal minulý týden jenom dvakrát... což často znamená, že si dal v pondělí a bral do středy a pak si vzal v pátek a prosmažil celý víkend... Ale jak vidím, tak jste Vy tu odvahu našla a napsala jste sem. I když je Váš vzkaz možná dosti emotivní a úplně nevím, na co bych Vám konkrétně měla odpovědět, tuším, že byste ráda se situací něco udělala, že už Vás tenhle životní styl ubíjí a že se potýkáte s řadou problémů. Možná by nebylo od věci uvažovat o nějaké odborné pomoci. Zpočátku by stálo za to přinejmenším zjistit, jak jste na tom objektivně s těmi zdravotními potížemi, které popisujete ve skryté poznámce. Nejde o to, že bych Vás chtěla tlačit, abyste okamžitě nastoupila do nějaké léčby, ale abyste předešla případným zdravotním problémům, ke kterým by nemuselo dojít. A možná by také stálo za to celou situaci s někým zkonzultovat, abyste třeba jen do budoucna věděla, jaké možnosti léčby a nějaké pomoci jsou. Třeba by Vaše slibná kariéra ještě nemusela být "v háji", pokud byste se rozhodla s tím něco dělat. Zkuste to uvážit a kdyžtak zas napište. A když mi napíšete odkud jste, mohla bych Vám nějaké kontakty doporučit (včetně kontaktu na lékaře, se kterým spolupracujeme, který by Vám mohl udělat kompletní vyšetření, aniž by se pozastavoval nad tím, že berete drogy).