par slov
Petra
Dobry den!Mozna jen tak zbytecne zdrzuju, ani to spis nebude dotaz, jen takove povzdechnuti, nemam doopravdy nikoho, s kym bych si ted o tom mohla pokecat.Problemem je, ze jsem pred par mesici tak lehce uklouzla do sveta fetaku. Experimentovala jsem, Ne moc, parkrat travu, 4krat pernik.Pak jsem se s tema lidma pohadala,oni toho brakli vic a ve vetsi mire, zmenili se, proste jsem obrazne prastila dverma a uz s nima nepromluvila. Asi jsem udelala dobre, mozna me to zachranilo od neceho horsiho.Ale pravdou je, ze i presto, ze me tak nastvali, mi chybi.A mozna mi svym zpusobem chybi i ty drogy. Asi jsem jeste nesjela tak hluboko, nesahla si na dno, tak abych dokazala chemikalie zasadne odsoudit.Sice vim, ze zdravejsi, rozumnejsi, chytrejsi,,,,je nebrat nic, ale libilo se mi to.To nemuzu poprit.S fetakama se ted nestykam.Ale faktem je, ze mam pocit, ze mi ted v zivote neco chybi. Drogy jsou hnus, ale dokazaly me od reality odvest natolik, ze jsem si to neuvedomovala a bylo mi to jedno.Bojim se,ze pokud najdu nake nove kamarady z toho prostredi, zacnu znova.Nechci,mam strach ale mozna se to stane. Jelikoz me ti lide pritahuji, rozumi mi .

Odpověděl: Martin Hulík
Asi vám opravdu v životě něco chybí. Drogy to ale asi nebudou. :) Máte starosti a nemáte s kým si o nich popovídat (?). To je docela vážné, možná víc, než vaše krátká drogová "kariéra". Rozumím tomu, co vás asi na drogách láká. Když má někdo v životě nějaké prázdno, těžké období, nebo je naopak všechno moc pevně ohraničené a obyčejné, dá si pervitin a zažije pocit, že konečně opravdu žije. A navíc s lidmi, kteří když nic jiného, jsou aspoň zajímaví a dá se s nimi o všem mluvit - třeba o drogách. :)
Zkuste se napříště vyhnout pervitinu (a vůbec tvrdým drogám a lidem co je berou) a najděte si někoho, s kým si můžete normálně popovídat - kamaráda, spojence. Když se vám to podaří, máte velkou šanci, že závislost a jiné potíže toho typu se vám vyhnou.
Až budete mít chvíli klid, popřemýšlejte, co že vám to chybí. Z vašeho textu mám dojem, že jste schopná o tom uvažovat a k něčemu dospět. Držte se.