odpověd
koulička
děkuji za odpověd.pár přátel totiž s touto drogou zkušenosti má a naskytuje se možnost abych jí taky vyzkoušela..zatím mám zkušenosti "jen" s pervitinem a marihuanou,láká mě zkusit něco jiného...je mi 15...

Odpověděl: Bára Orlíková
No, pokud máte zkušenost s pervitinem, budete extází možná zklamaná, protože oproti pervitinu nemá tak razantní účinek. I když samozřejmě nevím, jaká vaše zkušenost s pervitinem je. Myslím, že není nezbytné si v patnácti opatřovat další drogové zkušenosti. Přinejmenším mám za to, že by nebylo od věci další experimenty odložit. Myslím, že pervitinový zážitek a zkušenosti s marihuanou by vám mohly zatím při prozkoumávání drogového pole stačit. A taky bych doporučovala moc tu zkušenost s perníkem neopakovat, protože to je v zásadě droga horšího kalibru než extáze (i když extáze má také nespočet rizik). Zkuste si přečíst krom textů o extázi i informační texty o pervitinu. Zvažte, jaká to má rizika a jestli Vám to za to stojí. Jak se rozhodnete, je samozřejmě jen na Vás. Ale je pak nutné počítat s tím, že mohou přijít i negativní důsledky.