Étherka
Dobry den, mam par dotazu ohledne P.: 1)Da se pervitin necim prebi(y)t? Kdyz si si dam a pak musim domu,aby to nebylo videt?Posledne sem si dala dopol. p,na to par benzaku a pak jsem se k veceru dost zkourila.Kdyz sem jela domu,nemela sem stihy jako mivam po piku,citila sem se velmi velmi zkourena.Ale Kdyz sem se doma koukla do zrdcadla,mela sem oci jak po poradny pecce-proste mega voci.. 2) Mam dost znicene zily a vzdycky dlouho nejakou hledam.Kdyz bych si zavedla kanylu,mohla bych si tak davat P.?Jestli ano,jak dlouho muzu mit kanylu zavedenou? 3)Jake jsou vechny mozny masti,gely atp na zily? 4) No to zatim staci, predem moc dekuji za odpoved a preji fajnovy den

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Po tom co jste užila, to na vás vidět bude. Jedině, kdybyste se praštila palicí do hlavy a byla v komatu. To vás ale nepovezou domu, ale do nemocnice. Ale bez žertu - prostě se smiřte s tím, že to poznat bude. Neuděláte s tím nic. 2. Kanylu ne. Musí být zavedena a provozována za dosti sterilních podmínek. Jinak riskujete, že si opatříte nějakou velmi průšvihovou infekci, která nemusí jít léčit. Je to opravdu špatnej nápad. Nedělejte to. 3. Dosti pomáhá heparoid mast, ketazon, ... Ev. existují i nějaké léky na zlepšení žil. Dostanete je v lékárně. Ale pokud máte žíly špatné, tak se nevylepší, ale alespoň se nebudou horšit. Nebo alespoň ne tak rychle. Střídejte ruce a žíly, dezinfikujte pečlivě před aplikací, po aplikaci stlačte ranku a držte kliedně i pár minut, aby se to zacelilo. Sterilně připravujte drogy. A taky můžete žily masítovat tím krémem a koupat ruce střídavě v horké a studené vodě. 4. Tak se mějte a přeju taky fajnový den. A možná zkuste uvažovat, jestli je nezbytné užívat drogy injekčně. Když už to musí bejt.