Potřebovala bych se vybulet,ale nějak to nejde
Ag
Povinnosti,co mě dělaj radost jsem odsunula pryč,mám ted starost, o sebe. došlo k úmrtí mě blízkého člověka,už jednou jsem zažila něco podobného a vim,co to se mnou udělalo. Byl za tim heroin.Nyní taky.Já všechno vim, co se děje a jak na to teď jít, jen ze mě všechno sjíždí a v noci jsem vůbec nespala. Vím to totiž od včera.Zkusím se se zastavit ve Spálený za těmi pány doktory Myslím, že když nepůjde spát, tak se bez prášků neobejdu. Na stacionář nešlo se dostat. Byla jsem pak v Káčku . No žádná sláva se mnou.Snad moc neotravuju. Ale zítra zkusím znovu ten stacionář/nechala jsem tam vzkaz/,nesmím se a ani je ,nechat být. a nebo zase to káčko. Tim jak jsem to už jednou zažila,tak nechci udělat stejný chyby, ale musim o tom s někym mluvit. Je to strašně rozumový, co píšu. Prostě bych se potřebovala vybulet, ale zatim mám smůlu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že v situacích, jako je ta, kterou popisujete, je velmi dobré být v kontaktu s nějakou institucí, i když by se mělo jednat o kontakt jen extenzivní. Když se tam člověk pak obrátí s akutním stavem jsou schopni mu pomoci mnohem účiněji, než pokud člověk nikde v kontaktu není. "vybulet se" je pak mnohem snazší, protože lidi, se kterými je v kontaktu, zná a snáze s nimi prožívá emoce. Nemusí se "držet". Jinak léky mohou být docela dobrá volba. Je to určitě mnohem lepší, než relaps heroinem. :-) V souvislosti s tím úmrtím - upřímnou soustrast.