pervitin
Marquart
zdravim , co mam delat zacal jsem si neco s jednou 18 letou slecnou , bylo to v pohodoe zacala ,vznikat laska ,ale priznala se mi ze obcas si snupne , a po nejake dobe kdyz sem v jednom klubu ,byla s takovou partickou ,na ni narazil , me jen rekla ze na ni budu muset zapomenout , mam pocit ze me nechala jen kvuli tomu ze ji ten nekdo ,ci ti kamaradi dodavaj zbozi do nosu ,,,chtel bych ji ztoho nejak dostat ..

Odpověděl: Bára Orlíková
Chápu, že máte o slečnu starost. Ale jde o to, že pokud ona nebude chtít pomoci a s užíváním pervitinu přestat, tak toho moc nezmůžete. Důvod, proč se s Vámi nechce dál setkávat, může být to, že se stydí, že bere drogy, ale taky to, že si v tuto chvíli lépe rozumí s lidmi, kteří je berou a má pocit, že byste ji nepochopil, možná Vás chce chránit, možná to má prostě ten obyčejný důvod, že už se s Vámi nechce vídat, aniž by to souviselo s jejím užíváním drog - tím nechci dělat nějaké závěry, jen se snažím upozornit, že variant je víc než by se mohlo na první pohled zdát. Těžko mohu posoudit, jak situace vypadá a zda s tím dá nějak hnout, jen z tohoto stručného dotazu přes internet. Ale nutno říct, že slečna jistě není nesvéprávná a že to asi nebude o tom, že by jí někdo cpal drogy bez jejího souhlasu. Tedy myslím, že není úplně na místě svalovat vinu na "toho někoho", kdo jí drogy dává nebo na "kamarády", kteří jí možná drogy dodávají. Spíš mám pocit, že jí to takhle vyhovuje a že pomoc v tuhle chvíli vyhledávat nebude a nechce Vás do tohohle životního stylu zatahovat. Vztah, kdy jeden z partnerů bere drogy a druhý ne, je vždy naprosto nerovnocenný, nesourodý, disharmonický a závislost se projevuje i v tom vztahu. Nutno dodat, že stav se rozhodně neharmonizuje tím, že berou partneři oba - to je ještě o dost horší. Pokud budete chtít přítelkyni nějak pomoci, tak by bylo adekvátní jí dát kontakty na odborníky. Nenechte se zatáhnout do drog. Vypadá to jako nepravděpodobné, ale ze zkušenosti musím říct, že řada klientů začala užívat drogy proto, aby pochopili, proč je jejich partner bere. Že je to cesta špatným směrem, nemusím dodávat. Takže opatrně.