MDMA a pach
Dobrý den. Četl jsem, že u intoxikace perivitnem uživatelé chemicky zapáchají. Chtěl bych se zeptat, zda se to týká také MDMA.... Říkám si, že to je přeci jen podobné metamfetaminu a že jsem o tom nikde v souvislosti s MDMA nečetl a s pervitem celkem často. Děkuji Vám. Přeji krásný den.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, díky za Váš dotaz. Je evidentní, že Vás problematika drog zajímá. Vaše informace o metamfetaminu (pervitinu) jsou pravdivé. Tablety extáze obsahují rovněž celou řadu amfetaminů, mezi jinými často i pervitin. Tyto látky vedou zpravidla ke zvýšení tělesné teploty a tedy i zvýšené produkci potu. S jejich užíváním se rovněž často pojí i větší fyzická zátěž, která produkci potu jen podpoří. Močí a potem dochází k vylučování drog z těla. V takových případech pak často nepomůže ani silný deodorant. Tyto problémy se však často týkají uživatelů, kteří užívají již delší dobu a poměrně velké dávky. Doufám, že je pro Vás odpověď dostačující. Budete-li mít jakékoliv další dotaz, bez obav se na nás obraťte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.